OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang. Vi har funnits i 23 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi skräddarsyr personallösningar utifrån våra kunders behov och erbjuder allt från kortsiktig bemanning till rekrytering och entreprenader. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor.
Brinner du för besöksnäringen och vill leverera service i världsklass till våra hotellkunder? Motiveras du av att se resultat och utveckla medarbetare?
Vill du ha en fot kvar i hotellvärlden men slippa drifttelefonen 24/7?
Då ska du läsa vidare!
Till vårt kontor i centrala Göteborg söker vi en hotellpersonalansvarig som vill fortsätta utveckla vår verksamhet inom hotellstäd.
Som hotellpersonalansvarig hos oss är ingen dag den andra lik! Bland de varierande arbetsuppgifterna ingår rekrytering, bemanning, schemaläggning, coachning, kvalitetskontroller, kunduppföljningar, möten, försäljning, personal- och kundevents.
En stor del av arbetet går ut på att säkerställa driften av våra städentreprenader och du kommer därför att arbeta mycket ute på hotellen för att träffa kunder och personal.
Du ansvarar för avdelningens lönsamhet och kvalitet och rapporterar till Driftchef.
Vi ser att du är:
-
Positiv och bra på att motivera dina medarbetare
- Trygg, ödmjuk och prestigelös
- Förtroendeingivande och har lätt för att skapa relationer
- Organiserad, strukturerad och duktig på att sätta och implementera rutiner
- Lösningsorienterad och gillar varierande arbetsdagar
Du har sedan tidigare:
- Haft en ledande befattning inom hotellbranschen (housekeeping är extra meriterande)
- Mycket god insikt i såväl personalhantering som schemaläggning
- God ekonomisk förståelse och erfarenhet av resultat- och budgetansvar.
Vad får du hos oss:
-
Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak
- Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar
- Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov
- Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" -inställning
- Generösa personalförmåner
- Löpande kompetensutveckling
- Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen
Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda till dagtid på vardagar med undantag för några kvällar och helger per år med betald jourtjänst.
B körkort är ett krav då tjänsten innefattar mycket kundbesök i Göteborg med omnejd.
Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten så snart som möjligt och håller intervjuer löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Israelsson
Ulrika Franzen Körlof
Cathrine Kolberg
Douglas Lundgren
Christian Forsberg
Kasper Höglind
Fredrik Scander
Marie-Louise Stolpe
Mattias Olsson
Amina Bettach