OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Best Western Princess Hotel söker ny medarbetare!
Ett mysigt nyrenoverat hotell mitt i Norrköping city som tillhör en av världens största hotellkedjor; Best Western. Närhet till restauranger, shoppinggallerior, kultur, parkeringshus och Norrköpings Konsert- och kongresshall Louis de Geer.
Best Western Princess Hotel har 118 rum och 1 lägenhet. Alla rum och badrum renoverades 2021.
Vill du träffa massor härliga gäster? Vill du äta hotellfrukost? Vill du ha superbra priser på hotell i en av världens största hotellkedjor? Är du en glad, positiv person som brinner för service? Då är det exakt dig vi söker!
Arbetsbeskrivning:
Vi erbjuder en 75-100% receptionstjänst.
Tjänsten innefattar oregelbundna arbetstider och arbete varannan helg.
Incheckning, utcheckning, alkoholservering, ge service, fakturering och mer ingår i denna tjänst.
Vi ser gärna att man har erfarenhet av bokningssystemet Opera eller annat hotellprogram och hotellbranschen men det viktigaste är att du brinner för service.
Vi kräver att du:
Är serviceinriktad, glad och kan hantera stress
Kan bra svenska och engelska
Har en positiv attityd, är engagerad och ställer höga krav på dig själv.
Vi önskar att du:
Du har erfarenhet från tidigare hotellreceptionstjänst.
Kan jobba bra ensam och i en grupp.
Är flexibel
Har erfarenhet från att jobba i hotellsystem såsom Opera eller annat.
Vi erbjuder bland annat:
En ansvarsfull tjänst på ett hotell i en av världens största hotellkedjor.
Ett varierande jobb
Förmånliga priser på hotell såväl i Sverige som i hela världen!
Varmt välkommen med din ansökan! Vi önskar att den innehåller personligt brev, CV samt foto.
Skicka gärna in din ansökan till vår receptionschef på mail: emma@princesshotel.se
Lön enligt kollektivavtal.