OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Best Western Kom Hotel ligger i hjärtat av Stockholm. Vi är ett trestjärnigt hotell med konferens. Vi har 128 rum, 3 konferenslokaler och 3 grupprum. Vi söker nu en hotellreceptionist som kan ge våra gäster bra service på högsta nivå. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter i en hotellreception som in- och utcheckning av gäster, förberedelser för ankommande gäster, ta emot telefonsamtal/bokningar, kassahantering, fakturering, turistinformation samt viss konferenstjänst. Arbetstiderna är enligt rullande schema mellan 07.00-23.00 samt var tredje helg. Utbildning/Erfarenhet: Relevant utbildning eller tidigare vana från hotellreception, språkkunskaper i svenska och engelska är det krav på. Ytterligare språk är ett plus. Erfarenhet från bokningssystemet HotSoft är meriterande. Egenskaper: Vi ser helst att du som söker är Positiv, utåtriktad, stresstålig och lyhörd för att göra våra gäster nöjda. Vi förväntar oss att du har en bra känsla för service samt alltid ett leende på läpparna.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hotellchef Philip Dymling
08-4122306