OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en ny medlem till vårt team!
Brommavik Hotel är ett familjeägt hotell i Bromma Stockholm. Vi är ett fristående hotell med 76 rum, två konferenslokaler och en restaurang. Vi tror på att erbjuda alla våra gäster ett hem med värme, tillit och traditioner kombinerat med en service i världsklass och en lösningsorienterad personal. ” Where guest become friends”
Som ett fristående hotell är det viktigt för oss att vi står vid framkanten av branschen, därför är innovation och nytänkande väldigt viktigt för oss. Vi tror att med en engagerad personal som har mod och vilja att testa sina idéer, kan vi leverera en minnesvärd upplevelse samt personlig service till alla våra gäster.
Receptionen är vårt ansikte utåt!
På Brommavik Hotel kommer du att träffa människor från hela världen, och det är du som blir hotellet fösta och sista intryck för gästen. Därför är du vår största tillgång och därför kommer det finnas möjligheter för dig att testa din uppfinningsrikedom och utmana dig själv för att överkomma gästers förväntningar.
Vi söker dig som är social, nyfiken och är en team-player. Du ska ha minst ett års erfarenhet i servicebranschen och ha varit i mycket kontakt med gäster. Du är en person som är villig att utmana och utveckla dig själv.
I tjänsten ska du:
Ha en förståelse för vad 4-stjärnig internationell servicestandard innebär
Kunna läsa av gästens behov och önskemål och reagera på dem intuitivt
Är proaktiv och inriktad på att lösa problem
Tycka det är kul att kommunicera med målgrupper från alla världens hörn. Fördomar hör inte hemma i vår familj.
Kunna prata samt skriva svenska och engelska på hög nivå
Ha en djup och aktuell kunskap om Stockholm, för att leverera bästa möjliga vistelse i vår huvudstad.
Kunna jobba kvällar och helger
Kontaktpersoner på detta företaget
VD David Liu
070-7952898