OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en ny receptionist till vårt team!
Du skall älska att arbeta med människor och gilla ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter.
Krav: (Inga ansökningar besvaras om man inte uppfyller dessa)
Svenska och engelska i såväl tal som skrift är ett krav.
Tidigare arbetslivserfarenhet från receptionsarbete på hotell.
Du skall ha arbetat med något av de vanligaste förekommande bokningssystemen.
(Specificera vilket/vilka i ansökan.)
Övrigt meriterande är om man tidigare också har arbetat med Channel managers samt revenue- manegementsystem , backoffice samt med något ekonomi/kassasystem.
Specificera i ansökan vilka system du har arbetat med tidigare och har kunskap om samt vilka ansvarsområden för de specifika systemen du hade.
Extra meriterande är om du också har arbetat aktivt med något ledningssystem såsom ISO, Svanen, Green Key osv.
Specificera vilket, hur och vad du hade för ansvarsområde.
Dina arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifterna är att checka in -och ut gäster, förbereda för ankomster och avresor, ta betalt och lägga in bokningar, hålla rent och snyggt samt svara på förfrågningar och vara behjälplig med våra kunder.
Tjänsten är på ca 75 - 100% och är förlagd kvällar och helger samt vid behov på förmiddagen.
Eventuella frågor besvaras enbart på mail.
Tjänsten startar senast 1/6 en tillsätts så snart vi hittat rätt person.
Välkommen med din ansökan!
MVH
Hannes och Tony Fridlund med personal.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Hannes Fridlund
031100550
0735444405