OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PersonalExpressen bemannar med professionell, ambitiös och jordnära personal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral, hög ambitionsnivå och en hög grad av individuellt självgående. Det förväntar sig våra kunder av oss och det förväntar vi oss av våra konsulter.
Känner du att du passar in i ovanstående beskrivning har du kommit rätt - enklare än så kunde det inte vara!
Just nu söker vi hotellreceptionister som vill och har möjlighet att arbeta som extrapersonal på dagtid på både vardagar och helger. Ett krav på dig som ansöker är att du har arbetat med bokningssystemet Opera tidigare och kan systemet bra. Du behöver också vara pålitlig, positiv och serviceinriktad för att kunna hantera de olika situationer som kan uppstå i en hotellreception. Det är ett ytterst flexibelt och lösningsorienterat yrke och väldigt roligt för dig som älskar att träffa nya människor och få påverka andra människors upplevelser positivt.
Du som ansöker skulle i detta fall bli behovsanställd av oss på PersonalExpressen och sedan uthyrd till några eller något av våra samarbetshotell i Stockholm. Bokningarna sker digitalt via en app där du som vikarie får en användarprofil och våra samarbetshotell själva går in och bokar in dig när det behövs extrapersonal. Det kan handla om arbete på både vardagar och helger, både förmiddagar och kvällar.
Detta ger dig som bemanningskonsult stora möjligheter att få in en fot på några av landets bästa hotellkedjor. Vi erbjuder alltid våra samarbetshotell möjligheten att själva anställa våra vikarier om det dyker upp några lediga fasta tjänster.
Om du känner att det här låter spännande och framförallt träffande är du varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss så återkopplar vi så snart vi bara kan!
Vi ser fram emot att ses!