OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår uppdragsgivare Royal Park STHLM söker nu en hotellreceptionist som är lika engagerad i deras gästers upplevelser som de själva är.
ALPA Bemanning & Rekrytering söker dig med känsla för värdskap och hög arbetsmoral.
Önskade kvalifikationer:
- Minst 1-2 års erfarenhet som hotellreceptionist
- Flexibel i olika tider och pass
- Genuin känsla för service och förstår vikten av att alltid prestera på topp!
- Noggrann, ansvarsfull, med stort engagemang för människor och service
- Talar och skriver flytande på såväl svenska som engelska.
- Ser service och kvalitet som förutsättningar för ett gott arbete
- Har erfarenhet av något hotellbokningssystem, gärna Opera
Vi erbjuder en spännande och varierande miljö. I rollen som receptionist är det viktigt att man kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga. Arbetsuppgifter består av blandannat
- Bokning
- In/ utcheckning
- Kassahantering
- Telefon, och e-mail hantering
- Se efter hotellets gäster och leverera topp-service!
Tjänsten är en heltidsanställning. Provanställning tillämpas under de första sex månaderna. Arbetstiden är varierande med möjlighet till heltid, inklusive kvällar och helger. Lön enligt överenskommelse.
-Är du den nya stjärnan vi söker efter?