OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skandinavisk hotline för problemlösning DMG Scandinavia söker specialister till sitt hotline-team, som ger support till Danmark, Norge, Sverige och Finland. Som specialist inom vår hotline-funktion ger du våra kunder en ingång till problemlösning och därmed tillgång till vår service och support. Genom att använda din förmåga att lyssna och ställa rätt frågor, definierar du och beskriver problem och identifierar kundens behov. Därefter tilldelar du de rätta tekniska resurserna och bokar även besök hos kunden. Du är direkt underställd den nordiske servicechefen. Ett av målen för DMG Scandinavia är att ständigt förbättra servicenivån och tjänsterna. Det är därför viktigt att du som specialist har stort fokus på att erbjuda en professionell kundservice i ditt dagliga arbete. Svarvspecialist som är lösnings- och serviceinriktad[ Du har en adekvat teknisk utbildning i kombination med några års erfarenhet från en hotline-funktion eller liknande, där du har arbetat med roterande maskiner som du har grundlig kunskap om. Har du även kunskap om[om fräsmaskiner är det en fördel. Du är kanske svensk och bor i Danmark eller Sydsverige, i vilket fall som helst kommunicerar du obehindrat med kunderna på den svenska marknaden och talar och skriver på engelska. På det personliga planet är du lösnings- och serviceinriktad, du drivs av problemlösning och trivs i rollen som specialist. Du har god kommunikationsförmåga, är ansvarstagande, systematisk och noggrann och du har koll på både detaljer och helhet. Spännande arbetstillfälle Du erbjuds ett spännande arbete i en utmanande miljö, där du är kundens ingång till problemlösning - i ett företag med ambitioner. Om du tycker att arbetet är intressant, kan du söka det på[ www.mercuriurval.dkwww.mercuriurval.dk (referensnummer DK-AVS-43082). Bifoga personligt brev och CV. Ansökan sker endast via nedanstående länk!