House Operations Coordinator - Stockholm

Arbetsbeskrivning

Nordic Retail Group söker en House Operations Coordinator

Vill du vara med och skapa Sveriges kanske bästa arbetsplats? Är du en social och serviceinriktad person med ett öga för detaljer? Som gillar att planera och vara spindeln i nätet på sociala tillställningar? Om du dessutom gillar att ta egna initiativ och vara till hjälp där det behövs, stort som smått, då ska du läsa vidare.

Nordic Retail Group letar just nu efter en person som bland annat ska ansvara för att ta hand om vårt fantastiska kontor mitt i centrala Stockholm. I rollen som House Operations Coordinator är du vårt ansikte utåt och den första man möter när man kliver in genom vår dörr, både som anställd och som kund, och du har därmed i uppgift i att leverera ett bemötande i världsklass. Vi har som ambition att skapa Sveriges bästa arbetsplats och du kommer att ha en av nyckelrollerna som vi anser behövs för att lyckas.

Dina arbetsuppgifter:

- På ett serviceinriktat sätt välkomna, informera och vägleda besökare på kontoret.
- Säkerställa att kontoret är representativt och välkomnande.
- Planera och genomföra interna och externa event så som sommar/julfest, AWs, frukostmöten, team-building aktiviteter, kundmöten, etc.
- Hantera inkommande/utgående post och leveranser.


Önskad profil:

- Social och utåtriktad - Du älskar att träffa nya människor.
- Ordningsam och strukturerad - It’s all in the details.
- Du kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat.
- Du har goda kunskaper i Officepaketet (Powerpoint, Outlook och Word).
- Tidigare erfarenhet som Office Coordinator eller en liknande tjänst med administrativa inslag är meriterande.
- B-körkort är meriterande.


Vi erbjuder dig:

- En plats i ett fantastiskt team
- Ett härligt kontor mitt i centrala Stockholm
- Fast lön, schyssta pensionsvillkor och försäkringar
- Friskvårdsbidrag
- Arbetsutrustning (telefon, dator, etc.).


Övrigt:

- Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
- Start: Omgående (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)
- Plats: Linnégatan 9-11 i centrala Stockholm


Tjänsten beräknas tillsättas snarast därför sker intervjuer löpande så ansök snarast. För frågor gällande tjänsten (ej ansökningar), kontakta Sandra Kirstein på: kirstein@nordicretailgroup.com

Om Nordic Retail Group

Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt.

På Nordic Retail Group har vi ett arbetsklimat som är kreativt och energiskt och vi är alltid ivriga att göra det lilla extra för att lyckas. Vi har verkligen passion för människor och det är därför det är viktigt för oss att erbjuda den mest säkra, inkluderande och inspirerande arbetsplatsen vi kan för våra fantastiska medarbetare.

Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: "Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret - utan också på väg till kontoret”.

Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com) för mer information.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Retail Group
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2022
  • Ansök senast: 1 april 2023

Liknande jobb


Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024