OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tillsammans med alla våra anställda vill vi skapa en miljö som är olik allt annat, en miljö man kommer att älska att vara i, känna stor passion för och sist men inte minst, vilja göra sitt bästa för att våra gäster stortrivas.
Gästernas och vår förälskelse lever inte i väggarna, den lever i våra medarbetare. Det är dem som gör skillnad varje dag och skapar stamgäster, men pricken över i:et är ett perfekt första intryck.
Vem är du?
Som Housekeeping Manager är du ledaren som ser medarbetarna som sin viktigaste tillgång och leder dem framåt genom utveckling och med ditt nära ledarskap. Genom din proaktivitet och långsiktiga planering skapar du goda förutsättningar för ditt team att kunna leverera perfekta miljöer och välstädade rum. Det nära ledarskapet utvecklar både teamet som grupp, men lyfter även varje individ och hens styrkor. I denna roll förväntas du även ha en god samarbetsförmåga som bygger starka broar över avdelningarna och skapar förståelse för varandra genom ett win-win paradigm.
Vi tror att du som brinner för dina medarbetare, drivs utav att utmana ett traditionellt tänk och som älskar att göra gästens upplevelse till WOW, är helt rätt person för oss. Du som person är effektiv och organisatorisk men får en kick utav snabba svängar och att få vara den problemlösare du så naturligt är. Du är en god förebild som genom din proaktivitet tar ditt team framåt och inspirerar dem att ständigt vilja överträffa sig själva och att alltid ha på sig sina ”detaljglasögon”.
I rollen som Housekeeping Manager är du ansvarig för ditt team, att följa och nå dina nyckeltal tillsammans med ditt team och du rapporterar direkt till Hotel Manager. Du kommer att ingå i hotellets avdelningschefsgrupp.
Vi ser fram emot din ansökan! Sista ansökningsdag 31 mars.
XX
Team Ellery
Anställningsform: Tillsvidare, arbetstider innefattar kvällar och helger.
Tillträde och lön: Enligt överenskommelse