OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar efter personer och karaktärer som ser våra gäster! Din passion finns i detaljerna och med en positiv attityd arbetar du mot ett gemensamt mål och allas framgång. Du har också humor och gillar att ha roligt (inte absolut nödvändigt men det gör saker lättare, vi har ofta mycket roligt på jobbet). Kärnan i vår kultur handlar om de människor vi omringar oss själva med och möter varje dag.
Tillsammans med dina kollegor och team är du ansvarig för att hålla hotellet i högsta möjliga kvalitet när det gäller städning av våra 343 rum och allmänna utrymmen. Din roll innefattar att leda de dagliga skiften, uppföljning av personal, schemaläggning och lönerapportering, inventering, leveransorder, introduktion, utbildning och . Du är en ledare som motiverar och arbetar nära ditt team för att nå uppsatta mål. Rollen innebär varierande arbetstider och arbete varannan helg.
Bakgrund och personliga egenskaper
• Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med housekeeping, en fördel om du tidigare har arbetat i Cenium och Timeplan
• Du jobbar i en liknande position idag eller har tidigare erfarenheter av att leda team
• Du är strukturerad och har en god förmåga att planera framåt
• Du tar ansvar och är självgående
• Du kan kommunicera bra på svenska och engelska, både i tal och skrift, ytterligare språk är en fördel
Bli en del av At Six!
Vänligen ansök via länken senast den 28 Februari 2020. Rekryteringen startar omgående och positionen kan fyllas före sista ansökningsdagen. För mer information kontakta Assistant Housekeeping Manager Kristin Magnusson på kristin.magnusson@hotelatsix.com. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via mail.