OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Clarion Collection® Hotel är en samling personliga hotell med en genuint mysig och varm känsla. Du hittar våra hotellpärlor mitt i stan, just nu i Sverige och Norge. Hos oss får du inte bara en skön hotellsäng och en riktigt god frukostbuffé. Vi bjuder dessutom på fika och, som den enda hotellkedjan i Norden, på vår omtyckta kvällsmat – alla dagar i veckan.
Vi vill att våra gäster ska se oss som en vän på resan. En varm, omtänksam vän att komma hem till, var de än befinner sig. Vi har en klar vision om att Clarion Collection® Hotel ska erbjuda den mest personliga vistelsen med genuin omtanke. Träffar den visionen dig rakt i hjärtat? Då ser vi fram emot att få träffa dig!
Clarion Collection® Hotel – Yours truly. Clarion Collection® Hotel är en del av Strawberry.
Clarion Collection® Hotel Mektagonen - är ett personligt hotell med stans härligaste kollegor!
Hos oss vaknar våra gäster upp till en fantastisk frukostbuffé och kan varje eftermiddag/kväll njuta av fika och kvällsmat - som vi bjuder på. Genuin omtanke och personligt engagemang kännetecknar alla oss som jobbar på Clarion Collection® Hotel Mektagonen.
Nu letar vi efter en ny kollega med glittrande ögon som ser vårt hotell som sitt hem, för att våra gäster ska få en varm och genuint ombonad känsla. Är du en person som gillar att jobba i team, är noggrann och har öga för detaljer? Då är du helt rätt person för oss.
I din roll behöver du vara ansvarstagande, strukturerad och förmåga att ligga steget före. Du är bra på att planera drift och bemanning och kan jobba både självständigt och i grupp.
Om tjänsten:
Att arbeta i vårt Housekeeping-team innebär att du ansvarar för att städa hotellrum, badrum, korridorer och allmäna ytor på hotellet. Du ser till så att rummen är rena och detaljerna är på rätt plats även att allt fungerar som det ska. Vi letar nu efter en pigg och glad kollega för en heltidstjänst här hos oss. Arbetstiden är förlagd varierat mellan måndag-söndag.
I tjänsten ingår tex:
• Utföra lokal- och rumsstädning.
• Leda och fördela arbetet på housekeeping under ditt arbetspass och säkerställa att ni som team kommer i mål med den städningen.
• Planering och uppstart av dagens rutiner, med hjälp av vårt hotellsystem.
• Hantera gästernas kvarglömda saker.
• Hantering av tvättvagnar och beställning av tvätt.
• Säkerställa att rutiner, standard och koncept följs.
Om dig:
Du har en varm och omtänksam personlighet.
Du ser det stora i det lilla och har ett öga för detaljer.
Du är självgående, flexibel, lösningsorienterad och älskar att jobba i ett högt tempo.
Du tycker om att röra på dig.
Du ser när en gäst eller kollega behöver hjälp, utan att han eller hon behöver fråga.
Flexibilitet och prestigelöshet är självklart hos oss - vi hjälps åt där det behövs. Vi ser att du har erfarenhet av branschen och yrket sedan tidigare .
Kontakt: Sabina Sjöberg , VD/ General Manager