OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OMNILS GROUP är ett facility management-företag med många kunder inom hotell & restaurangbranschen. Vi är ISO-certifierade på både miljö och kvalitet, vilket genomsyrar allt vi gör. Vi gillar att jobba nära våra kunder och tillsammans finna de bästa lösningarna för just dem.
Vårt mål är den nöjda kunden och vi anpassar alltid verksamheten efter kundens behov av städning. Vi skapar långsiktiga relationer med kunden i centrum. Företaget kommer under 2023-2024 att omsätta cirka 30 miljoner kronor och sysselsätta cirka 200 personer. OMNILS kärnverksamhet är Städ och Bemanning. Vi kommer städa ca 120,000 hotellrum under 2024 för de hotell vi samarbetar med. Vi är ett ISO (Kvalitet och Miljöcertifiering) Städ och Bemanningsföretag och medlemmar i branschorganisationen Almega samt Svenskt Näringsliv.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Som Housekeeping Supervisor på Villa Foresta Lidingö kommer du att spela en central roll i att säkerställa att våra gäster får en överlägsen hotellupplevelse genom att leda och driva vår städavdelning. Det här är en heltidsposition där du kommer att vara involverad både i den dagliga driftsprocessen med städningen, att arbetsleda och planera städrutiner, samt arbeta löpande med våra ekonomiska mål.
Du har minst 2 års erfarenhet av rumsstädning på hotell samt av allmänna ytor
Du har minst 2 års erfarenhet av arbetsledning inom housekeeping
Du tycker att det är roligt att leda och motivera personal
Du gillar att arbeta med kvalitet och ser detaljer
Du har positiv energi som smittar av sig och inspirerar andra
Som Housekeeping Supervisor leder du genom att vara ett föredöme och visar att det går att åstadkomma resultat med små medel
Närvaro och delaktighet under daglig drift
Hålla dagliga genomgångar med städpersonalen
Daglig kontakt med hotellet för att bibehålla kvalitet
Vara våra hotellstädare behjälplig vid behov.
Du har systemvana och tycker att det är roligt med teknologi
Vara behjälplig vid rekryteringar, upplärning och introduktion av ny personal
Löpande säkerställa kvalitet samt rapportera eventuella brister i vårt system
Löpande måluppföljning av gästnöjdhet
God förståelse för siffror och ekonomi i daglig drift
Daglig arbetsplanering och rapportering
Schemaläggning
Du talar svenska och engelska i tal och skrift
Hör av dig!
Är du lika nyfiken på oss som vi är på dig? Tveka inte att höra av dig till Daniel Svantesson Mayorga på 076-020 77 17 om du har frågor kring tjänsten eller om OMNILS GROUP AB.
För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, glädje och respekt. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom OMNILS gruppen.