OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Detta kommer vara långt mer än "bara ett jobb" för dig, du kommer vilja stråla och leverera oavsett vilken plats du har i vår fantastiska destination, Maryhill Estate. Här vill vi förädla historian och skapa känslan av passion på en helt ny nivå. De är här drömmar slår in, både för medarbetare liksom gäster.
Den 18 november, kommer vi tillsammans med ett fantastiskt team, välkomna massa härliga exalterad gäster. De kommer få en av de mest extravaganta upplevelsen de någonsin skådat.
Vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa.
Så, vem är du?
Du är en person som vågar vara personlig, rättvis och bestämd. En ansvarstagande och serviceinriktad person, med god förmåga att leda och coacha medarbetare i det dagliga arbetet, liksom kunna avlasta Housekeeping Manager med vad hon behöver.
Du är en glädjespridare med nära tillskratt. Du är självgående och effektiv med en stark förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har lätt för människor och har tålamod med att alla har olika förutsättningar. Vi jobbar alltid som ett hus och ett team!Kommunikation är A & O!
Utöver det tror vi att du behöver:
Minst 2 års erfarenhet av arbetsledning inom Housekeeping ellerliknandearbetserfarenhet.
Är strukturerad.
Duktig på att hantera stress och snabba vändningar.
Samarbetsvillig.
God förmåga i engelska och svenska.
Meriterande med fler språkkunskaper.
Hur kan en dag se ut?
Vi jobbar alltid för att gästresan ska vara den absolut bästa den kan vara. Detta kräver att du kan vara snabb, anpassningsbar och serviceinriktad.Du kommer både arbeta med rumsstäd liksom allmänna ytor, dagarna kommer bestå av att leda teamet, vilket innebär vissa administrativa arbetsuppgifter men främst kommer du tillsammans med teamet att arbeta i den dagliga driften.
Utöver detta kommer ditt ansvar bestå av:
Introducera och lära upp nya kollegor.
Vara med i utformning av utbildning och utveckling av arbetet liksom kollegor.
Kvalitetssäkra våra miljöer.
Schemaläggning.
Hantera beställningar och intervenera.
Tillsammans med hela huset säkerställa gästresan.
Om tjänsten
Anställningsform: 100% tillsvidare. Dag, kväll och helg,Tillträde och lön: Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse men vi ser gärna att du kan starta den 4/11.
Om processen:Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag 19 Oktober
Uppfyller du inte exakt alla krav i annonsen? Tveka inte att skicka in en ansökan ändå, vi är beredda att överväga sökande med närliggande arbetslivserfarenhet och utbildning.
Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utbilda våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman temat. Utöver det får du en säker anställning och friskvårdsbidrag. Samtotroliga kollegor och kanske till och med vänner för livet!