OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en HR-administratör till ett längre uppdrag på ett internationellt kundföretag beläget i Kista. Du kommer att bistå HR-avdelningen med olika arbetsuppgifter som t ex: skriva kontrakt, utfärda arbetsintyg, sköta uppdateringar i företagts HR-system och i personalhandboken. Dessutom kommer du sköta administrationen gällande företagshälsovården, jämställdhetsarbetet och kring företagets bonussystem. Du bör ha examen från PA-linjen eller motsvarande och du ska ha arbetat tidigare med liknande arbetsuppgifter. Goda kunskaper i engelska, tal som skrift, är en förutsättning. Som person bör du vara utåtriktad och positiv. Du ska vara ansvarsfull och kunna arbeta självständigt. Det är också viktigt att du har lätt för att samarbeta och har en god kommunikationsförmåga. Vi kommer löpande att kalla till intervju!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719