OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker vi en HR Administratör till ett internationellt bolag i Jönköping. Start i augusti.
Uppdragsbeskrvining
Du kommer ingå i HR BP teamet tillsammans med 7 kollegor där du ansvarar för de administrativa HR uppgifterna för vår kund i Sverige. I din roll kommer du arbeta självständigt med olika uppgifter som t.ex. arkivering, protokoll hantering, ta fram material till ledningsgrupp, lönerevision, kommunikation inom bolaget samt svara på frågor från organisationen,och chefer gällande bl.a arbetsrätt. Vår kund är just nu i en omorganisation vilket gör att processer och arbetsätt kan komma att utvecklas under uppdragets gång.
För att lyckas i denna rollen ser vi att du behöver trivas med administrativt arbete både högt och lågt samt ha goda kunskaper och förståele för olika system. Du är kommunikativ och service minded och har ett öga för detaljer.
Skakrav
Service minded
Kommunikativ i både tal och skrift
Minst 3+ års erfarenhet inom HR Admin
Erfarenhet av administration
Goda kunskaper i system
Flytande kunskaper i svenska och engelska
Meriterande
Erfarenhet av Workday/SharePoint/office paketet
Detta är ett konsultuppdrag på heltid via oss på Incluso i Jönköping. Start är i augusti 2020 och uppdraget löper initialt fram till sista maj 2022. Efter det kan det bli aktuellt med en möjlig förlängning. Vänligen ansök med CV och brev via länken i annonsen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Karin Persson
0707-33 31 38
Rekryterare Marianne Nilsson
0704-174419