OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och bygga ett bättre Stockholm?
Bäckström Anläggning AB är ett familjeföretag som utvecklar, projekterar samt genomför infrastrukturprojekt inom områdena Anläggning och Energi. Företaget omsätter över 350 miljoner och har ca 60 anställda.
Vi växer och behöver stöttning med rekryteringsprocessen i första hand.
Detta är en timanställning med 2 dagar i veckan under en 6 månaders period med möjlighet till förlängning. Start så snart som möjligt. Vi kommer att intervjua fort löpande, tjänsten kan bli tillsatt tidigare än utsatt sista datum. Som timanställd hos Bäckström Anläggning AB får du alltid marknadsmässig lön.
Vi ser gärna att du är självgående, är målinriktad och kan se rekryteringsprocessen i ett helhetsperspektiv, både den administrativa delen samt intervjuteknik. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas.
Vi söker dig som studerar till personalvetare, precis tagit examen eller har motsvarande erfarenhet av HR-administration tidigare. Det är meriterande om du har arbetat med rekrytering tidigare, har erfarenhet av byggbranschen samt har erfarenhet av Office 365.
I Dina Arbetsuppgifter Ingår
· Rekrytering från början till slut
· Search av kandidater
· Sålla bland CV och personliga brev
· Hålla kortare 1:a intervjuer själv
· Ringa på referenser
· Koordinera och boka intervjuer mellan kandidat och chef
Kvalifikationer
För att lyckas med tjänsten vill vi gärna att:
· du har erfarenhet av rekrytering sedan tidigare
· du har hög arbetsmoral
· du tycker om att arbeta strukturerat och effektivt
· goda kunskaper i svenska- tal och skrift
Ansökan
Välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev till jobb@backstroms.se
För mer information gå in på vår hemsida www.backstroms.se
Du är också välkommen att ringa vår HR Malin Simonetti på 072-301 63 83