OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ingress
Vi letar efter en duktig HR Generalist till våran kund. Företaget är en ledande leverantör av utbildning. Är du en fena på administration och kommunikation? Vill du arbeta med administrativa arbetsuppgifter och hjälpa till med interna HR-processer hos en av Sveriges utbildningsföretag? Då ska du fortsätta läsa!
Dina arbetsuppgifter
Vi letar efter någon som är van att ta egna initiativ och vill jobba i en expansiv och snabb miljö, du ska tycka det är kul att arbeta under högt tryck och är van att arbeta självständigt och inte rädd att ta egna beslut.
Du ska vara serviceinriktad, ha goda erfarenheter av administrativa uppgifter
Ansvar för personalfrågor
Förbättring av processer inom HR
Kunskap om lönehantering och operativa HR frågor
Ta hand om rekryteringsprocesser
Övriga administrativa HR uppgifter
Ansökning
Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker genom att klicka på "Sök jobbet", fyll i dina kontaktuppgifter samt bifoga personligt brev och CV.
Din profil
För att lyckas i rollen behöver du vara en problemlösare, kunna ha "flera bollar i luften" vara en noggrann person med god koordinerande administrativ erfarenhet. Vi söker en person som snabbt kan komma in i rollen.
3-5 års erfarenhet inom HR
Erfarenhet av att jobb i en större organisation
Gillar en bred administrativ roll
Flytande Svenska och Engelska
Är serviceinriktad lättlärd och flexibel
Van att arbeta i team, social och positiv inställning
Om oss
Det är vi som är Otiga Sverige. Vi arbetar med bemanning - och rekrytering och vi vet hur viktigt det är med en stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla olika led. Hos Otiga är det människorna som gör skillnad!
För mer information gå till www.otiga.se