OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HR-administratör
Vill du jobba med administration inom HR på ett företag vars huvudfokus är att skapa en miljövänligare värld med hjälp av högklassiga energilösningar? Har du nyligen tagit examen inom HR eller personal, eller har du något års erfarenhet inom området? Finns du tillgänglig relativt omgående? Men då så, sök till oss på Energihem redan idag!
Vi söker nu en HR-administratör som kan stötta våra rekryterare och HR-konsulter kring administrativa arbetsuppgifter. Vi erbjuder dig fantastiska kollegor och ett otroligt omväxlande jobb där ingen dag är den andra lik!
Energihem växer och vi kommer att rekrytera offensivt för att nå våra tillväxtmål. Vi siktar på att ha 120 säljare inom 2 år. Det innebär att vi samtidigt behöver personal till montage, arbetsledning, kundtjänst, kommunikation och ekonomi.
Din roll kommer att vara att stötta upp i processer såsom rekrytering, fordonshantering, system, personalfrågor samt administration kring on- och offboarding. Det här är en bred roll med stora möjligheter att framledes utveckla och forma dina ansvarsområden. Vi omsatte 148 miljoner år 2019 och 281 miljoner 2020. Vi omsätter nu över 40 miljoner per månad så tillväxten är extrem. Vi är över 170 personer på lönelistan och siktar på att vara över 300 personer 2023.
Vi söker dig med stort engagemang och hög servicenivå. Du är en lagspelare av rang och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. För att lyckas i rollen är du duktig på administration och beskrivs som en "doer", du får saker att hända. Att du har ordning och reda både på skrivbordet och i det du gör värdesätter vi högt. Vi ser positivt på förbättringar och gillar därför inte orden "så här har vi alltid gjort". Kan något förbättras så ska det förbättras.
För att trivas hos oss ska du ha en positiv inställning och gilla att jobba i förändring, ingen dag är den andra lik. Vi tror att du tidigare har arbetat som t.ex. rekryteringsstöd eller administratör på en personalavdelning eller på bemanningsföretag. Du är därför van att prata med kandidater och medarbetare.
Vill du vara en del av en spännande framgångsresa och växa med oss? Bra! Eftersom att vi gör urval och håller intervjuer löpande - skicka in din ansökan redan idag!
Om arbetsgivaren
Energihem är ett snabbväxande företag som just nu gör en spännande tillväxtresa. Vi har lång erfarenhet från två affärsområden – försäljning och montage. På kort tid har vi tagit stora marknadsandelar inom både solelsinstallationer och fönsterbyten med vårt unika koncept; ”Snabba säkra montage, till fast pris och med färdiga lösningar”. Att vi är märkes- och produktoberoende ger oss de bästa förutsättningarna att opartiskt rekommendera den absolut bästa lösningen för kunden.
Vi har ett brett sortiment av kvalitetsprodukter som både sparar och ger energi. Vi erbjuder produkter som ligger i tiden och är hett efterfrågade. Investeringar som betalar igen sig själva och ger mängder av komfortfördelar. Det handlar framförallt om fönster- och dörrbyten, solelsinstallationer, luftvärmepumpar, garageportar och takbyten. Vi skräddarsyr måttanpassade lösningar efter den unika kundens behov och deras fastighets specifika förutsättningar. Vi lämnar inget åt slumpen!
Tack vare lång erfarenhet från den privata marknaden för energisparande åtgärder har vi goda recensioner som en ledande aktör i landet. Vår mission är att både våra kunder och vår natur ska bli vinnare.
Vi utbildar och coachar våra anställda till att inte bara bli en bra säljare, montör, ekonom eller administratör, utan att också att bli en vinnare! Är du en vinnare?
Välkommen till Energihem du också!
Kontaktpersoner på detta företaget
Vice VD Nicklas Wegar
0735052156
Vice Vd Nicklas Wegar
060100036