OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till en global kund söder om Stockholm söker vi dig som har minst två års erfarenhet av HR-administration. Detta är ett tillfälligt behov med möjlighet till förlängning. Fokus kommer ligga på utländskt arbetskraft. I din roll hanterar du administration kring visum, arbetstillstånd, nya konsultförfrågningar/förlängningar samt kontakten mot berörda myndigheter så som Skatteverket och Migrationsverket. Tidigare erfarenhet som behövs för denna roll:
- Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom HR-administration
- Goda kunskaper i Office-paketet
- Svensk och Engelska i tal och skrift
- Erfarenhet av migrationsadministration
Som person är du flexibel, självgående samt social. Start omgående, heltid, visstid preliminärt till oktober.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting