OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HARALD PIHL är den ledande leverantören av speciallegeringar och titan i norra Europa. HARALD PIHL grundades 1912 och är en pålitlig källa till expertis och kunskap på en snabbt växande marknad. Kunderna är en viktig del av HARALD PIHL-familjen. De förtjänar den absolut bästa kundservicen och det ska vi leverera.
Som HR-administratör kommer du att rapportera till Inside Sales Manager, och ha en betydande roll i organisationen. Du kommer att administrera företagets policyer och dokumentation ur ett HR-perspektiv samt assistera ledningen och personalen i olika HR-relaterade ämnen. Utöver de HR-relaterade arbetsuppgifterna kommer du även att utföra viss kontorsadministration.
Arbetsuppgifter
Gå igenom och organisera dokumentation gällande HR
Hjälpa ledningen och personalen i HR-relaterade ämnen
Skapa ett onboarding-system
Fakturering
Stödja vår innesäljsverksamhet administrativt vid behov
Bevakning av allmäna e-post
Diverse administrativa uppgifter
Din profil
Utmärkt inom kommunikation och dokumentation
HR-relaterad erfarenhet
En känsla för kundservice och vad det innebär
En stark drivkraft för att uppnå satta mål
Erfarenhet av administration
En positiv attityd
Förmågan att anpassa och ändra prioriteringar när saker och ting förändras snabbt
Behärskar svenska och engelska obehindrat
Vad vi erbjuder
Marknadsbaserad lön
Friskvårdsbidrag
Ett tryggt och säkert avtal
Flextid
Heltid = 40/h vecka
Ett bonussystem för alla anställda
Observera att vi går igenom ansökningar löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum.