OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Randstad söker för ett uppdrag hos vår kund en duktig personaladministratör på 60% med start i maj månad.Uppdragets längd är året ut och goda utvecklingsmöjligheter finns då kunden är en stor internationell koncern.Dina arbetsuppgifter[ Skriva annonser och administrera ansökningar.Hantering av rekryteringsdokument.Kontraktskrivning.Bollplank i HR frågor för chefer i tillverkningen.Lönekontroller, ändringar och uppföljningar.Administration, dokumentering och protokoll mm. Din Erfarenhet[ Du har tidigare erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter och allmän personaladministration, gärna från ett större företag.Du som söker har PA utbildning och har arbetat något år med administration inom personalområdet.Du är van att använda engelska språket i tal och skrift.Dina personliga egenskaper Att du är en social, flexibel och positiv person är viktigt för uppdraget.Det är också[viktigt att du har en inre trygghet och integritet.Uppdraget är på 60% med arbetstid 08.00-15.00.Möjlighet till semester under sommarmånaderna finns.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström