OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en HR-administratör till affärsområdet Skistarshop och Kundservice.
Arbetsuppgifter:
I tjänsten ingår arbete i personalsystem HRM Flex såsom anställningar, attestering/tidrapportering, schemaläggning. Tjänsten innefattar också att i samråd med områdesansvariga planera utbildningar, rekryteringar, personalmöten och personalaktivitet.
Vi söker Dig som är positiv, noggrann och utåtriktad.
Du är serviceinriktad, noggrann, lyhörd, strukturerad och nyfiken med ett brinnande intresse för att utveckla arbetsprocesser. Kontakt med medarbetare och kollegor från andra avdelningar förekommer i arbetet vilket ställer krav på social kompetens.
Förkunskapskrav/Utbildning:
Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter. Utbildning och kunskap i Excel, Word eller likvärdiga datakunskaper. B-körkort
Meriterande:
Erfarenhet av HRM Flex, och schemaläggning
Anställningsperiod/form: **
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, tillträde omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstider:**
40 h
Lön: Enligt unionen avtal
Att få jobba med minnesvärda fjällupplevelser året runt tycker vi är det bästa som finns!
Vår personal är vår absolut största tillgång. Ett gemensamt engagemang och en strävan efter att skapa en bra fjällupplevelse för våra gäster är en stor del av vår framgång. Hos oss kan du vara dig själv och ha kul, samtidigt som du levererar ett betydande resultat tillsammans med fantastiska kollegor.
På SkiStar är vi fler än 500 helårsanställda som tillsammans jobbar med bland annat försäljning, ekonomi, drift, aktiviteter, It, administration, logiförmedling, fastighetsservice och marknadsföring. Under vintersäsong har vi dessutom över 2200 säsongsanställda.