HR administratör - bank och finans

HR administratör - bank och finans

Arbetsbeskrivning

Som HR-Administratör hos vår kund i Stockholm kommer du ingå i ett team där du huvudsakligen arbetar med kompetensförsörjning med målet att vara en hållbar och attraktiv arbetsgivare och ge stöd till ledning och verksamhet.

Arbetsuppgifterna består av löpande HR administration som att upprätta anställningskontrakt, bekräftelser av villkors ändringar, uppdateringar i personalsystem, bakgrundskontroller mm.

Som person är du strukturerad och van vid att hantera många uppgifter samtidigt. Du kan prioritera bland många uppgifter, vad du ska börja med och att fokusera på. Du kommer att arbeta med många olika intressenter.


För att klara av rollen ska du tycka att arbetsuppgifterna är kul, utmanande och trivs med administrativa arbetsuppgifter. Du bör även ha goda kunskaper i svenska och engelska, eget driv i ditt arbete samt en god förmåga att själv se vad som behöver göras.

Följande erfarenhet behövs för att klara av denna roll:



- Två års erfarenhet inom HR administration
- Duktig på administration och samordning

- Erfarenhet av arbete i personaladministrativa system eller lönesystem




Stor vikt läggs på personliga egenskaper

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2021
  • Ansök senast: 19 september 2021

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


23 december 2024

20 december 2024

20 december 2024