HR- Administratör för ett spännande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Om kunden:
Kunden är ett stort internationellt bolag och stora inom sitt segment. De söker nu en HR-Administratör som ska komplettera HR teamet. Kunden sitter i fina lokaler i Bromma.

Om tjänsten:
Som HR- Administratör är du en otroligt viktig funktion till HR teamet. Du har en administrativ och koordinerande roll som stöttar HR och chefer inom bolaget.

I rollen kommer du att:

- Fokus på att vara första kontakt mot våra löneleverantörer i de 4 länderna

- Hantera enklare HR aktiviteter som strukturering och uppföljning av onboarding, standardutbildning i HR processer

- HRIS (dvs HR uppdatering i SAP och till centrala rapporter)

- Lokal kommunikatör av CSR. HR och centrala initiativ

- Koordinering av kommandekontorsflytt och vara länk mellan centrala och lokala teamet med tydlig uppföljning på deadlines

- Övrig administration som kan komma löpande

Din bakgrund

Vi söker dig somnyligen har examinerats från relevant utbildning. Vi tror att du har arbetat extra under din studier med relevanta arbetsuppgifter för tjänsten. Du är en duktig administratör och har en god känsla för att strukturera och planera ditt arbete. Då du har många kontaktytor ser vi att du är en duktig kommunikatör, du känner dig även trygg att kommunicera på engelska i såväl tal och skrift. Som HR- Administratör är du duktig på att nätverka inom organisationen samtidigt som du har hög integritet och ett professionellt bemötande. Din erfarenhet gör dig trygg vid att hantera konfidentiell information.

Tillträde, omfattning och anställning: Tjänsten är på heltid, kontorstider, med start omgående. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader initialt som på sikt kan leda till en tillsvidareanställning hos kund.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Olivia Bergström på olivia.bergstrom@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 30 april 2018

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


27 november 2024

26 november 2024

Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024