HR-administratör hos kund i Stockholm

HR-administratör hos kund i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom schemaläggning och nu vill ha ett uppdrag omgående. Vi ser att du som person är flexibel och snabbt kan sätta dig in i nya uppgifter och rutiner.

Om uppdraget
Vi söker nu en HR-administratör till en kommunal verksamhet i Stockholm. Uppdraget är med start 15 september och kommer sedan pågå till 15 oktober 2023. Uppdraget är på 100% och inleds med en upplärning på plats på kontoret, vidare in i uppdraget finns även möjligheten till distans. Finns chans till förlängning.

Dina arbetsuppgifter
Detta uppdraget avser att du under en månads tid kommer arbeta med schemaläggning.
I rollen som HR-administratör kommer du huvudsakligen att justera scheman gällande personal inom äldreomsorgen. Vi söker dig som är noggrann samt har mycket god förmåga att arbeta självständigt.

Dina kvalifikationer

- Godkänd gymnasieutbildning

- Minst 1-års erfarenhet av att använda schemaläggningssystemet Schemalätt.

- Minst 1-års erfarenhet av schemaläggnings- och bemanningssystemet Medvind.

- Minst 2-års erfarenhet av schemaläggning inom vård- och omsorgsområdet, särskilt boende.

- God kunskap om aktuell arbetstidslagstiftning och arbetsmiljölagstiftning.

- Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 6 september.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson, elvira.henningsson@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 076-013 22 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2023
  • Ansök senast: 6 september 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024

People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024