HR-administratör inom kompetens och utbildning

HR-administratör inom kompetens och utbildning

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation Är du driven, strukturerad och trivs i samarbetet med andra? Då kan det här vara nästa utmaning för dig!
Uppdragsbeskrivning Till vår kund OKG söker vi en kandidat till rollen som HR-administratör. Detta är ett konsultuppdrag på 80% som planeras att pågå fram till årsskiftet 2024 med start omgående.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med en rad olika administrativa uppgifter så som att hantera och skapa struktur i våra verksamhetssystem, beställa utbildningar, fakturahantering, utvärdera genomförda insatser och avlasta medarbetarna när det gäller övriga administrativa uppgifter. Du tillhör HB-avdelningen (kompetens och utbildning) och kommer bland annat arbeta nära våra kompetensutvecklare och administratörer som arbetar med utbildningsplanering. I uppgifterna ingår bland annat:
- Sköta beställningar av färdiga utbildningar utifrån offertunderlag
- Sköta tjänsteregistreringar
- Genomföra leverantörsutvärderingar i samarbete med kollegor
- Fördela fakturor utifrån behovsägare
- Hantera kompetensbeskrivningar, kursbeskrivningar mm
- Uppföljning och effektutvärdering av utbildningar
- Uppdatera kursbeskrivningar utifrån målanalyser
Uniper är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därför kommer vi att genomföra säkerhetsprövning och eventuell hälsoundersökning inklusive drogtest innan anställning.

Kompetenskrav/ personlig egenskap

Vi söker dig med högskola/universitetsutbildning inom HR eller annat likvärdigt område alternativt motsvarande kompetens förvärvad genom erfarenhet. Rollen kräver goda kunskaper inom Office-paketet och god förmåga att behärska system. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Som person är du driven, strukturerad och lyhörd. Du kan ta egna initiativ och har en stor vilja att hjälpa och stötta andra. Då rollen innefattar många olika kontaktytor är det även viktigt att du är kommunikativ. Låter det intressant? Ansök då redan idag, urval sker löpande och vi ser fram emot att höra från dig! Om anställningen Tjänsten är ett konsultuppdrag med anställning hos Unik Resurs med placering hos OKG i Oskarshamn. Självklart har vi kollektivavtal och olika förmåner så som friskvårdsbidrag och kompetensutveckling.

Ansök redan idag!
Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.


Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam; Selma Sabanovic, 0727-12 04 05, Selma.Sabanovic@unikresurs.se och Daniel Stålbäck och nås på 0730-42 31 22 eller på daniel.stalback@unikresurs.se


Väl mött!

Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 april 2023
  • Ansök senast: 14 maj 2023

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024