OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bolaget är i en tillväxtfas och hjälper människor varje dag till en bättre hälsa. Deras största fokus är tillgänglighet, effektivitet och trygghet för sina kunder. På bolaget är de ca 350-400st medarbetare varav 10st arbetar på HR-avdelningen. De är ett härligt professionellt team där alla tillsammans hjälps åt att bidra till företagets fortsatta utveckling och tillväxt.
Arbetsuppgifter:
Det största fokuset i uppdraget är brett arbete kring HR-administration, tex:
Hantering kring on- och offboarding (administrativt)
Skriva anställningsavtal
Stötta chefer i schemaläggningssystem
Besvara frågor via support (via mail) kring anställning, lön mm
Vara behjälplig i förberedelsen inför lönekörning och besvara frågor från löneleverantör.
Din Bakgrund:
Vi ser att du har några års gedigen arbetslivserfarenhet av bred HR-administration, samt har ett starkt intresse för att arbeta med detta. Meriterande är om du har erfarenhet av både sympa (HR-system) och Quinyx (schemaläggningssystem). Ett krav är att du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person är du trygg i dig själv, nogrann och vill gärna hjälpa dina medmänniskor runtomrking dig. För att passa i rollen sätter du dig in i dina arbetsuppgifter snabbt och har ett stort driv och engagemang. Vidare är du anpassningsbar, arbetar ständigt för god kvalité och bidrar till arbetsglädje både till kunder och kollegor.
Övrig information
Uppdragstyp: Konsultuppdrag 4-5 månader
Ort: Malmö
Start: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse
Vi interjuar löpande!
Ansökan
För mer information om konsultuppdraget är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jennie Olsson på jennie.olsson@sjr.se. Vi intervjuar löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-12-10.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.
I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88