OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hr administratör med kunskap av HR+
Är du en självgående HR-administratör med vana att arbeta med HR+ och Ecxell? Då är det dig vi söker med start omgende till vår kund i Solna. Ansök redan idag!
Omfattning: Heltid, kontorstider. Start omgående till och med juni- 2019.
Arbetsbeskrivning
I dina arbetsuppgifter som HR-administratör kommer du bland annat att arbeta med att:
• Registrera, sortera, justera och plocka ut data/information
• Kvalitetssäkra data/information
• Vara med och slutföra lönerevisionen för företagets 1300 tjänstemän och utlandsanställda
• Supportera och koordinera sign off av löner vid lönerevisionen
• Föra över data/information från HR Plus till Excel
• Göra grade justeringar av befattningar
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Kvalifikationer
För detta uppdrag behöver du ha:
• Eftergymnasial utbildning
• Minst 1-3 års erfarenhet inom området
• Erfarenhet av att arbeta i systemet HR+
Det är meriterande om du har:
• Erfarenhet av att arbeta i förmånsportalen Benify
• Erfarenhet av att arbeta med bilförmåner, allra helst Autoplan
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi hjälper både stora och små organisationer att hitta rätt personal. Det innebär att vi kan erbjuda hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Så oavsett om du söker extrajobb eller fast anställning har du hamnat helt rätt. Vi har goda möjligheter att hitta rätt karriärvägar för just dina önskemål.
Sista ansökningsdag: 2019-02-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Detta är ett konsultuppdrag som löper till och med juni-2019.
För information: Andrea Leal, Konsultchef, andrea.leal@randstad.se [ mailto:andrea.leal@randstad.se ]
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström