OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta som HR administratör hos vår kund i Sotenäs kommun? De erbjuder en flexibel arbetsplats med möjlighet till att arbeta på kontoret och till viss del hemifrån. Tjänsten är på deltid, ca. 30% och vi söker dig som kan vara flexibel utifrån verksamhetens behov.
ARBETSUPPGIFTER
Som HR administratör hos vår kund i Sotenäs kommun kommer du arbeta självständigt och i team med HR relaterade frågor enligt nedan arbetsuppgifter:
Stöd för chefer och medarbetare i frågor kring arbetsrätt
Säkerställa att upprättade rutiner följs
Hantera förändringar i bolaget som sker löpande och som påverkar HR-funktionen
Hantera kollektivavtalsfrågor och avtalsförändringar för medarbetarna
Arbetsmiljöfrågor, sjukfrånvaro och rehabilitering
Vara en del i att utveckla och förbättra arbetet kring HR
Övrig HR-administration såsom ex. GDPR m.m.
Här blir du en del av ett härligt gäng med ett otroligt stort service- och kundfokus, en go och positiv stämning där alla hjälps åt och stöttar varandra.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vi söker dig som är noggrann, prestigelös, ansvarstagande och har en relationskapande personlighet. Vidare är du strukturerad och van vid att arbeta självständigt. Du är van vid att lösa problem och trivs med att hålla en hög servicenivå.
Vi ser att du har följande: Möjlighet till att arbeta deltid, 30% på kontoret och till viss del hemifrån
Du har tidigare erfarenhet av arbete inom HR
Goda kunskaper i Officepaketet
Serviceminded
Ansvarsfull
Flexibel
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som HR administratör är ett konsultuppdrag på ca.30% där du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som uthyrd konsult.
ÖVRIG INFORMATION
Vi gör löpande intervjuer så vänta inte med din ansökan!
Vänligen notera att vi med anledning av GDPR inte kan ta emot några ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!