OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en HR-Administratör med inriktning mot lön som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på 50% med start omgående.
I rollen som HR-Administratör arbetar du med att administrera bolagets lönehantering. Tjänsten passar dig som är ordningsam och har en grundläggande ekonomisk förståelse. Tjänsten utgår från 50% arbetstid med flexibla arbetstider. Vår kund har sitt kontor i centrala Stockholm.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet från liknande administration, lönehantering eller enklare ekonomiuppgifter
- Har god datorvana
- Har goda kunskaper i Office 365
- Kan uttrycka dig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift
- Har en hög arbetsmoral
Som person är du serviceinriktad, självgående och utåtriktad. Du är noggrann, flexibel, lösningsorienterad med en förmåga att prioritera. Vidare är du kommunikativ och initiativtagande. Denna tjänst passar dig som studerar och som vill arbeta vid sidan om dina studier.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04