HR-administratör på deltid till Adven sökes!

HR-administratör på deltid till Adven sökes!

Arbetsbeskrivning

Är du en driven student inom HR som är intresserad av en deltidstjänst där du kan få använda dina teoretiska kunskaper? Perfekt, klicka in på annonsen och läs vidare. Vi ser fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Adven är ett internationellt snabbväxande företag som befinner sig mitt i energiomställningen, i en verklighet där alla måste tänka om och tänka nytt. I den här utvecklingen sitter Adven, som arbetar med energi och industriellt vatten, i förarsätet. För att möta utmaningarna samhället har framför sig, samarbetar Adven med kunder, kommuner och leverantörer. Adven erbjuder en utvecklingsinriktad och stöttande kultur, en bra arbetsmiljö och tydliga mål.

Vi söker dig som vill axla rollen som Advens HR-administratör på deltid. I rollen kommer du främst att arbeta med personaladministration och vi ser gärna att du har kunskap av arbetsrätt då du kommer ha nytta utav det i rollen. Som person önskar vi att du är självgående och initiativtagande och att du vågar komma med förslag på egna arbetsuppgifter som du ser behöver åtgärdas.

Du erbjuds


* Ett meriterande deltidsarbete som kommer ge dig värdefull kunskap i kombination med din universitetsutbildning
* En arbetsroll som passar dig som är initiativtagande och självgående


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Administrativa arbetsuppgifter, exempelvis förberedelser inför löneutbetalning
- Se över handlingsplaner och policys
- Arbete med- och uppdatering av personalhandbok
- Förbereda utbildningsmaterial
- Delta på mässor

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar till personalvetare och är på termin 4 och din studietakt är på minst 50%
- Kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift
- Har goda datakunskaper

Som person är du:


* Självgående
* Initiativtagande
* Strukturerad


Övrig information


* Start: omgående
* Omfattning: deltid, ca 10 timmar per vecka. Under sommaren finns det möjlighet till heltidsarbete under en period.
* Placering: Örebro


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2023
  • Ansök senast: 17 februari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


10 oktober 2024

HR-administratör

HR-administratör

8 oktober 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

8 oktober 2024