HR-Administratör på deltid till vår kund i Gävle!

HR-Administratör på deltid till vår kund i Gävle!

Arbetsbeskrivning

Studerar du på en eftergymnasial nivå eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%? Har du en god administrativ förmåga, är strukturerad och problemlösande som person? Vi söker nu en person till HR-teamet hos vår kund i Gävle som ska arbeta med olika arbetsuppgifter kopplade till HR-administration. Sök redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Du kommer att ingå i ett hjälpsamt och stöttande team som värdesätter glädje och engagemang på arbetsplatsen. HR-teamet på hos vår kund består av 7 personer och nu vill de välkomna en HR-administratör på inledningsvis ca 25 %. I rollen kommer du bland annat att arbeta med uppgifter som att administrera timanställningar i personalsystem, lägga in rapporter om timmar och arvoden, ha kontinuerlig kontakt med Statens servicecenter, avstämningar inför lönekörningar, kontakt med statens tjänstepensionsverk kring anställningar och delpensioner.

Då vissa arbetsuppgifter kräver löpande arbetsinsatser ser vi gärna att du har möjlighet att jobba flera dagar i veckan, men kortare pass. Det är därför ett perfekt jobb för den som vill arbeta extra under studietiden.

Du erbjuds
- Ett meriterande extrajobb vid sidan av dina studier
- Att bli en del av ett hjälpsamt och glatt team
- En dedikerad konsultchef som agerar som stöd under hela anställningen

VI SÖKER DIG SOM


* Har pågående studier alternativt annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
* Har god administrativ förmåga
* Har möjlighet att arbeta cirka 25-30%
* Har goda kunskaper i svenska och engelska


För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Serviceminded
- Problemlösande

Övrigt
- Start: Omgående
- Omfattning: ca. 25%
- Placering: Gävle

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 augusti 2024
  • Ansök senast: 13 september 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


25 september 2024

Bemanningssamordnare till Stöd och service

24 september 2024