HR-administratör sökes för heltidsuppdrag till kund inom offentlig sektor

HR-administratör sökes för heltidsuppdrag till kund inom offentlig sektor

Arbetsbeskrivning

Är du som person strukturerad och har god social förmåga? Har du även gymnasiebehörighet, erfarenhet av administrativt arbete och mycket god datavana? Då kan du vara personen vi söker!
Om uppdraget
Vår kund är inom offentlig sektor och de är nu i behov av en hr.administratör. Tjänsten är på heltid och du arbetar under kontorstider måndag till fredag.Uppdragetbörjar20 januari 2025 och pågårtill och med den30 april 2025.
Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna omfattaradministrativa uppgifter. Administration i samband med anställningar, utbildningar, introduktion, arkivering, fakturering och liknande. Bistå HR-direktör och medverka vid samordnande möten inom staben. Besvara och hantera frågor från organisationen. Eventuellt bistå med viss löneadministration.

Dina kvalifikationer
Godkänd gymnasieutbildning
Erfarenhet av administration och service inom offentlig sektor
Goda kunskaper i Officepaketet
Svenska – muntligt och skriftligt, flytande

För att lyckas i rollen som hr-administratör, ser vi att du som person har engod samarbetsförmåga, noggrann, lösningsorienterad och god kommunikationsförmåga.
Meriterande
Erfarenhet av att arbeta i SharePoint

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 11 december.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare,Sanna Perjons, Sanna.Perjons@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 884 96 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 december 2024
  • Ansök senast: 28 maj 2025

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

20 december 2024