HR Administratör sökes till Keller Grundläggning

HR Administratör sökes till Keller Grundläggning

Arbetsbeskrivning

Gillar du personalfrågor och personaladministration? Vill du jobba i en spännande bransch i ett företag som satsar på framtiden? Då kan du vara HR administratören Keller Grundläggning söker till sitt kontor i Lindome.
Keller är ett väletablerat bolag ledande inom geotekniska lösningar och specialister på nordiska markförhållanden. Här erbjuds du ett arbete i en spännande bransch och ett företag i framkant. Du kommer ges goda möjligheter till utveckling och påverka din egen roll.

Som HR Administratör kommer du att arbeta nära ekonomiteamet. Din arbetsdag kommer att fyllas med varierande administrativa uppgifter som:
Ansökningar för tex passerkort ID06 och dokument till Skatteverket, Försäkringskassan
Uppdatering av register för anställda med kontroll av licenser och intyg.
Bokning och handläggning av utbildningar
Granska tidrapporter
Hantering av hälsoundersökningar
Stöd till verksamheten i personalfrågor, arbetsrätt och kompetensutveckling

Vem är du?
För att trivas i den här rollen är det viktigt att du tycker det är roligt med administration och juridiska dokument. Du är självgående och har en tydlig struktur i ditt arbete. Som person är du lösningsorienterad, serviceinriktad och bidrar gärna med din positiva energi till teamet.

För att lyckas i den här rollen är det en förutsättning att du:
har tidigare erfarenhet som HR Administratör, gärna inom bygg eller liknande
har utbildning inom HR
har goda datorkunskaper
behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Bra att veta!
Du kommer i utgångsläget bli anställd som TEMP-TEAM konsult med mycket goda möjligheter till anställning av Keller Grundläggning. Tillträde så snart som möjligt.

Är du HR administratören Keller Grundläggning söker?
Skicka in din ansökan redan idag. Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Sara Rönneberg Carr, saca@temp-team.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christian Lindström

Daniel Hilvardén

Johanna Herrlander

Daniel Hilvardén
040-611 07 70
Daniel Hilvardén
040-611 07 68
Gunde Algebäck

Sanny Malmberg
040-611 07 61
Eva Engelbertsen
031-632078
Johanna Herrlander
0406110765
Eva Engelbertsen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TEMP-TEAM Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2021
  • Ansök senast: 30 maj 2021

Besöksadress

Nordstadstorget 6, Göteborg
None

Postadress

Nordstadstorget 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024

Payroll and HR Coordinator

19 november 2024