HR-administratör sökes till kund i Göteborg

HR-administratör sökes till kund i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Är du passionerad när det kommer till HR-området och vill vara en del av HR teamet på ett internationellt bolag? Vi på Lernia söker nu en engagerad HR-koordinator till vår kunds team. Varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

Dina arbetsuppgifter kommer att vara att stödja HR-organisationen och hantera ett brett spektrum av administrativa uppgifter relaterade till medarbetarrelationer och HR administration. Dina arbetsuppgifter kommer även innefatta administration av program, data accuracy, registerunderhåll, visumhantering och anställningsförändringar. Du kommer att vara den som stöttar medarbetare med diverse frågeställningar inom HR-relaterade områden, arbetsrätt och HR-system.

Dina kvalifikationer

• Goda kunskaper i Microsoft Excel och Word för att utföra dataanalys och skapa professionella dokument. Kunskaper i SharePoint är meriterande.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Erfarenhet av att arbeta med HR-system och förmåga att hantera och analysera data noggrant.
• Stark kommunikationsförmåga och förmåga att interagera effektivt med medarbetare på alla nivåer.
• Grundläggande förståelse för lagar och föreskrifter som styr anställningsförhållanden och personaladministration.
• Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och prioritera arbetsbelastning effektivt.
• Organisatorisk förmåga och uppmärksamhet på detaljer för att säkerställa noggrannhet och korrekthet i alla administrativa uppgifter.

Om dig

Som person är du proaktiv, serviceinriktad och säker i din roll. Du har en stark drivkraft och förmåga att bygga relationer. Du har en prestigelös attityd och kan självständigt driva HR-frågor med ett starkt affärs- och kundfokus. Vi ser gärna att du är strukturerad, noggrann och har en förmåga att prioritera i ditt arbete. Du har förmågan att arbeta på ett processorienterat sätt och förstår vikten av HR i en föränderlig organisation.

OM ANSTÄLLNINGEN

• Placeringsort: Göteborg
• Tjänstgöringsgrad: Heltid
• Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
• Anställningsform: 6 månaders visstidsanställning men goda chanser till förlängning

Om ansökningsprocessen

Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten - kontakta Oskar Karlsson: Oskar.Karlsson@lernia.se

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2024
  • Ansök senast: 31 mars 2024

Liknande jobb


People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024