HR-administratör sökes till välkänt bilföretag - Olofström

HR-administratör sökes till välkänt bilföretag - Olofström

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av administrativa och koordinerande arbetsuppgifter inom HR-området? Är du en kommunikativ person som trivs med många kontaktytor? Om du även är självständig och driven, så kan det här vara nästa steg för dig!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en HR-administratör till vår kund, ett välkänt och stort internationellt företag inom fordonsindustrin. Du blir en del av ett team på åtta personer som stödjer affärsomvandlingen för att uppfylla prestandaplanen inom strategiska, operativa och taktiska HR-leveranser. Tjänsten är placerad i Olofström där arbetet sker på plats på kontoret.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som HR-administratör kommer du att arbeta med olika administrativa och koordinerande uppgifter främst relaterade till bemanning. Du kommer även att koordinera skolpraktikplatser, sommararbetare och ha flera interna och externa kontakter.
Dina egenskaper
För att trivas i rollen tror vi att du har en god förmåga att planera, prioritera och leverera i tid. Du har en hög integritet och kan självständigt lägga upp ditt arbete och prioritera på ett effektivt sätt. Vidare ser vi att du är en kommunikativ person som är trygg i att etablera interna och externa kontakter. Slutligen hoppas vi att du trivs i att arbeta i en snabbt operativ miljö.
Låter detta som en spännande tjänst?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den på engelska redan idag!
Kvalifikationer:
Erfarenhet av administrativa och koordinerande arbetsuppgifter inom HR, helst inom en industriell miljö
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska

Meriterande:
Utbildad personalvetare

Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag till och med 2024-12-20. Heltid till och med augusti 2024, därefter halvtid. Start 2023-11-13.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén som kan nås på mejl amanda.delven@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34193 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2023
  • Ansök senast: 18 november 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Area HR

29 oktober 2024

25 oktober 2024