HR-Administratör till Bravida

HR-Administratör till Bravida

Arbetsbeskrivning

Har du ett öga för detaljer och ett intresse för HR och personalfrågor? Vill du utveckla dina kunskaper inom administration hos Nordens ledande leverantör av hållbara helhetslösningar inom el, vs och ventilation? Sök då tjänsten som HR-administratör till Bravida! Sök redan idag- Löpande urval tillämpas. 

Information om tjänsten
Som Nordens ledande leverantör av hållbara helhetslösningar för el, vs, ventilation och andra tekniska funktioner arbetar Bravida mot en hållbar utveckling för nästa generation. Som HR-administratör kommer du ingå i HR-teamet och stötta funktionen med varierade arbetsuppgifter för att kunna leverera allra bästa resultat i Bravidas projekt. Här får du möjlighet att ingå i ett team och organisation som präglas av en familjär och prestigelöskultur där individens utveckling står i fokus. 

Du erbjuds

• En lärorik tjänst hos ett innovativt bolag med goda utvecklingsmöjligheter
• Möjligheten att tillhöra ett härligt gäng med god arbetsmiljö
• En meriterande tjänst inom HR och administration 

Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att variera och du kommer ha en stöttande roll där du avlastar HR-avdelningen i det löpande administrativa arbetet. Du kommer till exempel att: 

• Ansvara för administration när det kommer till onboarding och offboarding av Bravidas projekt. 
• Sammanställa och koordinera medarbetarsamtalsprocessen och förbereda lönerevisionsfiler.
• Förbereda anställningsavtal men även CV till de anbud som Bravida tar emot.
• Skapa aktivitetsschema för onboarding och kommunicera detta till funktioner som kommunikation- och produktionsavdelningen.
• Lägga upp nyanställda i personalsystemet och förbereda datorer och utrustning inför dess start.

Vi söker dig som:
För att trivas i rollen som HR-administratör ser vi att har ett intresse för personalfrågor, och trivs i miljöer där du får kombinera självständigt arbete med samarbete. Det är en varierande roll som kräver att du trivs med att ta eget ansvar, och vi ser därför att du är initiativtagande, kommunikativ och strukturerad. Vidare ser vi även att du har:

• Har en avslutad gymnasialutbildning
• Goda kunskaper i officepaktet, outlook.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

Vi ser även B-körkort som något meriterande. 

Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Bravida under 6 månader. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet..
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Bravidas önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@professionalsnord.se

START: omgående, enligt överenskommelse.
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Filippa Furugren

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


23 december 2024

20 december 2024

20 december 2024

20 december 2024