OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i fyra månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns mycket goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.
Arbetsuppgifter:
I rollen som HR-administratör blir du en del av företagets HR-team och ansvarar för diverse administrativa uppgifter inom HR. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att vara behjälplig med avtal, uppdatera HR-data i system, registreringar och arkivering. Vidare har du ett tätt samarbete och för dialog med företagets externa löneleverantör. Du är därtill behjälplig och svarar på frågor från chefer gällande HR-administration, arbetsrätt och systemen ni arbetar i.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Minst 2-3 års arbetslivserfarenhet inom HR-administration
• Meriterande om du har en eftergymnasial utbildning med inriktning HR
• God systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du tidigare arbetat i SAP SuccessFactors samt har insyn i teknikavtalet
För att trivas i rollen tror vi att du uppskattar administrativt arbete och har goda kunskaper och förståelse för olika system. Vidare är du en person som bidrar med idéer och nya perspektiv och har ett intresse för att lära dig nya saker och att testa på nya tillvägagångssätt. Därtill tror vi att du är en praktisk och företagsam person som får saker gjorda istället för att skjuta upp dem. Vi ser även att du är kommunikativ och har ett intresse för att hjälpa andra samt anstränger dig för att leverera lösningar.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: HR-administratör, HR-administration, HR admin, administration, administratör, HR, arbetsrätt, system, stöd, support, uppdrag, heltid, Göteborg
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund