OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tänk dig en dag som kantas av den perfekta kombinationen av de mänskliga mötena och det administrativa. Du kommer tillhöra ett framgångsrikt rekryteringsteam där alla har olika erfarenhet, men en sak har ni gemensamt - ni är alla galet professionella och serviceminded!
Som nyckelspelare i rekryteringsprocessen är du den som är expert på administrationen kring rekryteringarna. Du kommer att arbeta nära rekryterarna och ge dem adminitrativ support genom hela rekryteringsprocessen. I rollen ingår även ett nära samarbete med HR kollegor och andra supportfunktioner.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Posta annonser och annonsera på rätt plattformer.
- Schemalägga och planera intervjuer samt kommunicera med kandidater och de rekryterande cheferna.
- Supportera och administrera kandidatbedömningar och bakgrundskontroller.
- Administrera anställningsavtal och hantera den första delen i on-boardingen för de som anställs.
- Adminitrera och agera på ärende som gäller interna förflyttningar och förändringar kring rekryteringsprocesserna.
Du är en TEAMPLAYER, GILLAR ATT LEVERERA PÅ EN HÖG NIVÅ och VILL STÄNDIGT FÖRBÄTTRAS TILLSAMMANS MED ORGANISATIONEN. Du har även en universitetsexamen inom HR och har arbetat i ett rekryteringsteam. För att lyckas i rollen behöver du tala och skriva både svenska och engelska flytande.
Vad väntar du på? 🎈 Start i januari och minst 6 månader framåt. Stor chans till anställning eller förlängt konsultavtal.