OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
GKN Aerospace is one of the world’s largest independent first tier suppliers to the global aviation
industry. With over 100 year’s aerospace experience, we harness our considerable knowledge and
advanced manufacturing technologies to supply high-value, integrated assemblies in both metallic and
composite materials.
GKN Aerospace Sweden AB, with 2000 employees, is located in Trollhättan Sweden. GKN Aerospace
Sweden AB is a part of GKN Aerospace Engine Systems (“AES”). AES have 4,000 people working in
12 manufacturing sites in Sweden, Norway, USA and Mexico
Dina arbetsuppgifter
Funktionen kompetensutveckling (L & D), är en del av HR- avdelningen på GKN Aerospace, och
arbetar med administration och utveckling kopplat till kompetensförsörjning. Funktionens uppgift är
att driva, koordinera och ge stöd till verksamheten och i förlängningen våra medarbetare, avseende
kompetensförsörjning och kompetensutveckling. En viktig del av jobbet är att dokumentationen är
korrekt. Du kommer jobba tätt med de andra HR funktionerna inom avdelningen.
Arbetsuppgifterna är varierande både vad det gäller svårighetsgrad, karaktär och omfattning. Du
kommer att ha egna ansvarsområden och bland annat arbeta med kurskatalog, kursutvärderingar,
bokningar av lokaler.
I rollen ingår det också att vara ett stöd för våra internutbildare och vara delaktig vid både utveckling
och förvaltning av utbildning och därmed stor delaktighet i kvalitetssäkring av vår utbildning.
Vår funktion är stöd i processen så att kompetensförsörjning och tillhörande administration utformas
så att interna och externa krav omhändertas och säkerställs.
De administrativa systemen du kommer att arbeta i är främst SAP baserat.
Din profil
Du har mycket god administrativ förmåga och datorvana samt kan hantera och förstår administrativa
system
Då arbetsuppgifterna innebär kvalificerad administration ser vi att du är strukturerad för att kunna
hålla ordning på dokumentation, förstå verksamheten krav och behov samt medverka till
efterlevnaden och dokumentation av detta.
Du kommer arbeta tillsammans med chefer och medarbetare ute i verksamheten varför
kommunikation, god integritet, lyhördhet och samarbetsförmåga är viktig för oss. Funktionen stöttar
och supportar även varandra internt inom HR, därför kommer rollen vid tillfällen vara bred och
varierande. Vi ser därför att du både har erfarenhet av liknande arbete och en utbildningsbakgrund
inom personal och arbetslivsfrågor.
Har du erfarenhet av administration, kompetensutveckling eller kompetensförsörjning från tidigare
anställningar som är kopplade till interna och externa krav är det meriterande.
God förmåga i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav
Om oss
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Nathalie Stenman tel 0707-858413. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!
Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 6 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen
Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg
Magnus Lindberg
0707858642