HR-administratör till Globalt bolag i Lund!

Arbetsbeskrivning

I denna roll kommer du att arbeta nära och främst stötta CPOn men även de övriga HR-cheferna på företaget. Du förväntas vara den administrativa "ryggraden" för HR-funktionen, som ser till att uppgifter utförs vid rätt tidpunkt och att allt praktiskt som mötesledning, presentationsmaterial, teamsamlingar, bokningar av affärsresor med mera levereras och på plats med en jämn hög kvalitet.

En annan viktig del av rollen är att hjälpa till med administration och leverans av det årliga Kick-off eventet, brown bag luncher och andra event som HR driver. Här erbjuds du en chans att bli en del av en dynamisk, engagerad och positiv grupp människor.

Det här är en del av arbetet som ska göras, men det kommer att finnas många andra roliga uppgifter också:

Stödja kommunikation genom mail, mötesbokningar, följa upp och se till att både interna och externa kontakter upplever en hög servicenivå och får ett gott intryck av både HR-avdelningen och företaget.
Organisera och koordinera möten med både externa kontakter och interna kollegor, hjälpa till med en effektiv och positiv upplevelse vid HRs möten.
Skapa snygga, engagerande och professionella presentationer, rapporter och annat material.
Följa upp siffror och statistik, sammanställa och lägga in i övertygande presentationer.
Resehantering
Diverse administrativa uppgifter relaterade till vår dagliga verksamhet.
Proaktivt uppdatera och korrekturläsa HR-material mm på intranätet, med en kärleksfull hand för hur vi vill uttrycka oss i linje med vår kultur.


Vem är du?

Du har några års erfarenhet från att arbeta i en liknande roll, gärna som HR-koordinator eller HR-assistent och är mycket skicklig i MS Office-paketets verktyg. Du är noggrann, pålitlig och med hög integritet. Du tar initiativ och är utomordentligt serviceminded. För att trivas i denna tjänst tror vi att du brinner för service, positiv, proaktiv och självständig i tankar och handlingar. Flytande i svenska och engelska krävs, med ett högt intresse och kompetens i skriftspråket.

När du blir en av oss

Som konsult hos Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag. Vill du läsa mer om hur det är att jobba som konsult via oss, läs mer här.  

Wise Professionals är rekryteringsbyrån som designar, utvecklar och erbjuder hållbara konsult- och rekryteringslösningar. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Våra värdeord – nyfiken, modig och proffsig – är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg och Malmö/Öresund. 

Din ansökan och frågor


Även om vi inte tar emot ansökningar via mail, är du varmt välkommen att höra av dig med dina frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Du når mig, Johanna Treschow på johanna.treschow@wise.se. Urval görs löpande och positionen kommer tillsättas så snart vi träffat rätt kandidat, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise Professionals
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 28 november 2022
  • Ansök senast: 5 december 2022

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


23 december 2024

20 december 2024

20 december 2024

20 december 2024