OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HRG har över 160 års erfarenhet av att leverera högkvalitativa tjänster till nationella och multinationella företag över hela världen.HRG tjänsteportfölj inkluderar Corporate Travel Management, Consulting, Expense Management, Sports Travel Management samt Event och Meetings Management.HRG finns idag i över 90 länder. Human Resources består av tre personer som arbetar med personal- och arbetsrättsliga frågor gentemot chefer och medarbetare i Sverige, Danmark och Finland.HRG behöver nu tillfälligt en extra resurs på Human Resources under ca 2-3 månader.Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kommer att bestå av personaladministrativa uppgifter som till exempel: "uppdatera personalhandbok och HR-policys på intranätet "utfärda anställningsbevis "rekryteringsadministration "utbildningsadministration "introduktionsmappar Önskade kvalifikationer Vi söker dig som talar och skriver finska samt har erfarenhet av administrativt arbete.Kanske är du studerande på PA-programmet eller har nyligen tagit examen.Du har lätt för att formulera dig skriftligt och tycker om att skriva.Som person är du effektiv, ordningsam och strukturerad med förmågan att arbeta självständigt samt avslutar åtagna uppgifter.Vi söker en person med hög grad av social kompetens och ett professionellt och förtroendeingivande arbetssätt.Tjänsten är ett uthyrningsuppdrag på deltid, cirka 75 %, med tillträde i mitten av januari 2011.Placeringsort är på HRGs huvudkontor på St: Eriksgatan i Stockholm. Är du intresserad?Ansök idag, intervjuer sker löpande.För att söka tjänsten klicka på länken nedan eller gå in på www.mayday.se.Bifoga ett personligt brev samt CV och beskriv varför just du passar in på tjänsten.Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt.Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!http://www.mayday.se/mayday/sv/lediga-tjaenster/lediga-tjaenster.php