HR-administratör till internationell koncern

HR-administratör till internationell koncern

Arbetsbeskrivning

.

Serveoffice har fått i uppdrag att hitta en HR-administratör till en internationell koncern i centrala Stockholm. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på heltid med start omgående och förväntas pågå i minst 3-4 månader.

Arbetsbeskrivning
Du kommer att arbeta med support till flera olika bolag inom koncernen både inom HR, men även olika lönefrågor. Supportärenden kommer i form av mail, telefon och chatt. Andra arbetsuppgifter är att registrera nyanställda, lönejusteringar och administration av försäkringar och pension. Då man just nu arbetar mycket med att digitalisera hela löneprocessen kommer man även att bli involverad i olika projektmöten kring digitaliseringen.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har minst 3-5 års erfarenhet av HR-administration men även lönehantering. Du är van att arbeta i många olika system och förstår hur allt hänger ihop. Har du erfarenhet av Workday och Agresso är det en stor fördel. Har du erfarenhet av att arbeta med kundservice på något sätt så är det meriterande.
För att trivas på denna arbetsplats är det av betydelse att du tidvis gillar att jobba i ett högt tempo där mycket kan hända på en och samma gång. Vi söker dig som är noggrann och även serviceminded då kundkontakt förekommer dagligen. Vidare är du självgående, kommer gärna med egna idéer och har förmågan att ”tänka utanför boxen”.

Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
Ett personligt företag som värderar relationer högst, oavsett om det är kunder, konsulter eller kandidater. Här får du engagerade kollegor och ledare som har förstått betydelsen av att ha personal som trivs och mår bra. Olika typer av aktiviteter anordnas flera gånger per termin för att skapa en härlig gemenskap och en ”vi-känsla”.
Vi har kollektivavtal och erbjuder ett brett förmånspaket och ett generöst friskvårdsbidrag. Viktigast av allt- vi erbjuder en bra arbetsplats med mycket skratt!

Ansökan och kontakt
Skicka in dina ansökningar snarast då denna tjänst ska tillsättas omgående. Ansökan skickas enligt nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan endast via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Cissi Silvstam på 070-564 13 70 eller cissi.silvstam@serveoffice.se.

 
Om Serveoffice
Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som med passion och expertis levererat kvalitet i snart 30 år. Vi rekryterar och tillsätter konsulter på tjänstemannasidan inom kompetensområdena ekonomi & finans, HR & lön samt bank & försäkring. Serveoffice har de senaste fyra åren certifierats som en av Sveriges allra bästa arbetsplatser enligt undersöknings- och konsultföretag Great Place to Work.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Serveoffice AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2020
  • Ansök senast: 10 december 2020

Liknande jobb


Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024

People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024