HR-administratör till internationell koncern i Huskvarna

HR-administratör till internationell koncern i Huskvarna

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare arbetat inom HR-administration och vill få chansen att arbeta i en internationell koncern? Då har vi rollen för dig! Till spännande bolag i Jönköping söker vi nu en erfaren HR-administratör för ett uppdrag som sträcker sig till maj 2022. Urval och intervjuer sker löpande, välkommen in med din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Du kommer ingå i HR BP teamet tillsammans med sju kollegor där du har ansvaret för de administrativa HR-uppgifterna för kund i Sverige. I den här rollen kommer du arbeta självständigt med olika uppgifter som exempelvis arkivering, protokollhantering samt kunna ta fram material till ledningsgruppen. Du är också delaktig i lönerevision, kommunikation inom bolaget samt svara på frågor från organisationen och chefer gällande bl.a. arbetsrätt. Vår kund är förtillfället i en omorganisation vilket resulterar i att processer och arbetssätt kan komma att utvecklas under uppdragets gång.



Vem är du?
För att passa i rollen ser vi att du har en eftergymnasial utbildning inom HR eller liknande samt minst tre års arbetserfarenhet av HR-administration. Det är viktigt att du har god systemvana samt meriterande om någon av dessa är Workday, SharePoint eller Office paketet. Vidare är det viktigt att du att talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska.

Som person är du strukturerad, noggrann och trivs med administrativt arbete både i högt och lågt tempo. Du är kommunikativ med en förmåga att alltid ge hög kvalité av service och har ett öga för detaljer.

Om verksamheten
Våra kunder inom HR är attraktiva arbetsgivare som letar efter högskoleutbildade personalvetare. Med en bredd över hela HR-området – allt från personalchefer och HR-specialister till rekryteringskonsulter och personaladministratörer – kan vi hitta en tjänst där du kan påverka din arbetssituation och nå ditt drömjobb.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jane Carlsson
036-17 32 66
Elin Ohlsson
036-17 32 69
Elin Ohlsson
036-173269
Lisa Eklund
036-173262
Jane Carlsson

Cecilia Arvendal
031-743 20 06
Jane Carlsson
036-173266
Charlotte Järeby Hellman
036-173265
Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld

Jane Carlsson
036- 17 32 66

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Jönköping AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 mars 2021
  • Ansök senast: 22 mars 2021

Besöksadress

Norra Strandgatan 4, Jönköping
None

Postadress

Norra Strandgatan 4
Jönköping, 55320

Liknande jobb


Office Assistant to HVDC

Office Assistant to HVDC

20 december 2024

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

20 december 2024

20 december 2024