HR-Administratör till internationellt bolag

HR-Administratör till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

HR-administratör till ett internationellt bolag i Huskvarna

Är du en erfaren HR-administratör som trivs med mycket ansvar och är självgående? Läs mer nedan:

Om tjänsten

I rollen som HR-administratör ansvarar du för administrativa uppgifter inom HR. Arbetsuppgifterna innefattar framförallt arkivering, protokollhantering och att ta fram underlag till ledningsgruppen. Du är delaktig i lönerevisionen samt agerar som ett stöd och svarar på frågor ifrån organisationen och chefer gällande arbetsrättsliga frågor. Vidare är du även behjälplig och svarar på frågor kopplat till de system som ni arbetar i. Meriterande om du har erfarenhet av Workday.
Viktigt för tjänsten:

• Minst tre års arbetslivserfarenhet inom HR administration
• God systemvana
• Flytande i svenska och engelska

Om dig

För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Du trivs med administrativt arbete och du har goda kunskaper och förståelse för olika system. Vi ser även att du är kommunikativ samt noggrann med detaljer i det dagliga arbetet.

Om anställningen

Tjänsten som HR-administratör är en del av vår personaluthyrning och är ett uppdrag med tillsättning enligt omgående och sträcker sig till Maj 2022. Du är anställd av oss på Adecco, men arbetar ute hos vår kund. För rätt person finns det goda möjligheter till anställning hos kund. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Tobias Plym, i första hand via mejl: tobias.plym@adecco.se eller via telefon: 073 684 78 20
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2021
  • Ansök senast: 21 mars 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Area HR

29 oktober 2024

25 oktober 2024