HR-administratör till internationellt bolag!

HR-administratör till internationellt bolag!

Arbetsbeskrivning

Till vår kunds HR-avdelning söker vi nu dig som har arbetat med HR frågor tidigare och studerat inom området. Är du redo för nästa utmaning och hungrig på att lära dig mer inom HR? Då kan detta vara tjänsten för dig. Välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN

Som HR administratör hos vår kund kommer du att få arbeta med breda arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta mestadels av tiden arbeta självständigt samtidigt som du kommer att ha en nära kontakt med kollegor i teamet.
Du kommer att vara HR-support administrativt och utföra arbetsuppgifter som involverar undersökningar och lösningar baserat på scenarier och förhållanden inom tillämpliga områden samt enligt riktlinjer, policyer, lagar och förordningar.

OM DIG

För att trivas i rollen som HR administratör hos vår kund har du en högskoleexamen från personalvetarprogrammet eller likvärdig utbildning. Du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Eftersom rollen innebär mycket arbete i olika affärssystem är det meriterande om du har ett intresse för system samt systemvana. Slutligen talar och skriver du obehindrat på svenska och engelska.

PERSONLIGA EGENSKAPER

För att trivas i rollen bör du vara serviceinriktad, noggrann och strukturerad. Du är van vid att arbeta i en snabb, dynamisk och samarbetsorienterad arbetsmiljö. För att lyckas i denna position behöver du sitta inne på förmågan att prioritera rätt. Vidare är du en lagspelare eftersom teamet du blir en del av uppmuntrar och hjälper varandra.

OM ANSTÄLLNINGEN

Placeringsort: Göteborg

Tjänstgöringsgrad: Heltid

Tillträde: 1/9 - 2021

Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader med chans till förlängning

OM ANSÖKNINGSPROCESSEN

Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2021
  • Ansök senast: 22 juli 2021

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


HR-partner

HR-partner

29 november 2024

HR-konsult

HR-konsult

28 november 2024

28 november 2024