HR-administratör till internationellt modeföretag

HR-administratör till internationellt modeföretag

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en nyckelspelare i en dynamisk miljö där administration möter strategiskt stöd? Vi söker nu en driven HR-administratör som kommer att arbeta nära två olika team och vara en central del i hanteringen av konsultrelaterade processer. Här får du chansen att göra skillnad genom att säkerställa att allt från kontraktshantering till viktiga projektleveranser löper smidigt. Skicka in en din ansökan på engelska idag om du tror att detta är rollen för dig!
Om tjänsten
Perido erbjuder nu ett uppdrag som HR-administratör hos vår kund, ett välkänt företag inom modeindustrin. Kundföretaget strävar efter att bli ledande inom branschen genom att skapa oemotståndliga produkter och bygger en snabb och kreativ organisation med produkten i fokus. Tjänsten är placerad på kundens kontor i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som HR-administratör är du ansvarig för att stötta två separata team med administration och ledning av konsultrelaterade processer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att omfatta:
Hålla korrekta och uppdaterade register över konsultavtal och andra tillhörande dokument
Övervaka aktiviteter för att säkerställa att företagets policyer och interna juridiska standarder följs
Adressera och lösa frågor från rekryterande chefer angående konsultuppdrag
Administrera konsultavtal i ServiceNow, inklusive uppdateringar, förlängningar och avslut
Stödja genomförandet av viktiga projektaktiviteter kopplade till regleringar

Dina egenskaper
För att lyckas i den här rollen krävs en hög grad av noggrannhet och uppmärksamhet på detaljer, samt förmågan att arbeta effektivt i en snabb miljö med ständigt föränderliga prioriteringar. Du är en lagspelare som trivs med samarbete och har ett kreativt förhållningssätt till problemlösning. Dessutom har du en positiv inställning och en stark "kan-göra"-attityd, vilket hjälper dig att hantera utmaningar och hitta lösningar på ett konstruktivt sätt.
Är denna tjänst något för dig?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kvalifikationer:
Minst gymnasieexamen
Erfarenhet av att arbeta med HR-administration, gärna administration gällande konsulter och konsultuppdrag
Goda administrativa förmågor
God systemvana
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2025-04-30, med chans till förlängning. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34913 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 november 2024
  • Ansök senast: 12 december 2024

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024