OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en ansvarstagande person som vill arbeta inom HR-området hos ett expanderande företag inom byggbranschen? I rollen som HR-administratör får du möjlighet att arbeta inom ett brett område med goda utvecklingsmöjligheter, samtidigt som du tar många egna initiativ. Låter detta som något för dig? Se till att skicka en ansökan idag!
OM TJÄNSTEN
Keller Grundläggning AB är världens största oberoende företag inom grundläggning. Den svenska delen Keller växer snabbt och behöver nu förstärkning till sitt kontor i Lindome. Företaget har ca 120 anställda och på huvudkontoret i Lindome arbetar i dagsläget cirka 30 stycken personer. Där råder en internationell miljö med både kollegor och flertal kontor globalt. Inom bolaget finns det stora utvecklingsmöjligheter.
Nu söker Keller Grundläggning efter en person som vill jobba långsiktigt i rollen som HR- och löneadministratör. Som en del i företaget kommer du både att få delta i samt hjälpa till att arrangera gemensamma kontorsaktiviteter.
Du erbjuds
* En internationell arbetsplats i ett globalt företag
* Möjligheten att utvecklas i din roll och yrkesmässiga personlighet
* Möjlighet att vara med och utforma din roll på arbetsplatsen
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Hantera löneadministrativa uppgifter.
- Administrera och samordna utbildningar och certifieringar.
- Hantera skattefrågor, försäkringar och anmälningar till försäkringskassan.
- Hjälpa till i utveckling av processer, policys och rutiner.
- Stötta HR-ansvarig i HR-administrativa uppgifter.
- Administratrera ansökningar, SINK/A-skatt, A1, NT1/NT2 samt HMS-kort för organisationens utländska personal och projekt.
VI SÖKER DIG SOM
- Har en färdigställd akademisk utbildning inom HR och/eller ekonomi
- Du talar och skriver obehindrat på engelska och Svenska då arbetet sker på dessa språk.
- Har goda kunskaper inom officepaktet.
- Meriterande är om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom HR och/eller löneadministration.
Som person är du:
* Orädd
* Ansvarstagande
* Strukturerad
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Lindome
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Lär mer om Keller Grundläggning AB här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231