HR administratör till Keller Grundläggning AB

HR administratör till Keller Grundläggning AB

Arbetsbeskrivning

Är du en ansvarstagande person som vill arbeta inom HR-området hos ett expanderande företag inom byggbranschen? I rollen som HR-administratör får du möjlighet att arbeta inom ett brett område med goda utvecklingsmöjligheter, samtidigt som du tar många egna initiativ. Låter detta som något för dig? Se till att skicka en ansökan idag!

OM TJÄNSTEN
Keller Grundläggning AB är världens största oberoende företag inom grundläggning. Den svenska delen Keller växer snabbt och behöver nu förstärkning till sitt kontor i Lindome. Företaget har ca 120 anställda och på huvudkontoret i Lindome arbetar i dagsläget cirka 30 stycken personer. Där råder en internationell miljö med både kollegor och flertal kontor globalt. Inom bolaget finns det stora utvecklingsmöjligheter.

Nu söker Keller Grundläggning efter en person som vill jobba långsiktigt i rollen som HR- och löneadministratör. Som en del i företaget kommer du både att få delta i samt hjälpa till att arrangera gemensamma kontorsaktiviteter.

Du erbjuds


* En internationell arbetsplats i ett globalt företag
* Möjligheten att utvecklas i din roll och yrkesmässiga personlighet
* Möjlighet att vara med och utforma din roll på arbetsplatsen


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Hantera löneadministrativa uppgifter.
- Administrera och samordna utbildningar och certifieringar.
- Hantera skattefrågor, försäkringar och anmälningar till försäkringskassan.
- Hjälpa till i utveckling av processer, policys och rutiner.
- Stötta HR-ansvarig i HR-administrativa uppgifter.
- Administratrera ansökningar, SINK/A-skatt, A1, NT1/NT2 samt HMS-kort för organisationens utländska personal och projekt.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en färdigställd akademisk utbildning inom HR och/eller ekonomi
- Du talar och skriver obehindrat på engelska och Svenska då arbetet sker på dessa språk.
- Har goda kunskaper inom officepaktet.
- Meriterande är om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom HR och/eller löneadministration.

Som person är du:


* Orädd
* Ansvarstagande
* Strukturerad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Lindome


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Lär mer om Keller Grundläggning AB här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juli 2022
  • Ansök senast: 19 augusti 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024

People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024