HR-administratör till kund i Gävle

HR-administratör till kund i Gävle

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter
Är det dags för dig att ta dig an en ny utmaning omgående? Gillar du att lösa problem och är strukturerad som person? Då kan det här passa dig! Just nu söker vi en HR-administratör till vår kund i Gävle.

I dina dagliga arbetsuppgifter kommer du stötta upp i verksamheten inom olika avdelningar med administrativa uppgifter så som arkivering och lönerapportering. Du kommer även fungera som ett chefstöd kring olika lönesystem. Dina arbetsuppgifter hanterar du i det olika affärs- och lönesystem som finns. Du jobbar även med hantering av uppgifter enligt GDPR. Erfarenhet från att arbeta i en kommunal verksamhet är meriterande. Körkort är ett krav.

Din profil
För att passa i den här rollen ser vi att du har en utbildning inom löneadministration eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har arbetat med löner och/eller ekonomi tidigare samt är en van administratör. Dina kunskaper i Officepaketet är goda och du är van att arbeta i flera olika system.

Som person är du en riktig problemlösare som har en blick för siffror. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och tar ansvar för ditt eget arbete. Struktur och noggrannhet är något du aldrig tummar på och du är prestigelös i ditt sätt att vara. Rollen innebär mycket kontakt med intern personal vilket innebär att du behöver vara serviceinriktad, kommunikativt duktig och professionell i ditt bemötande.

Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund i Gävleområdet. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

Ansökan
Känns detta som något för dig? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! Vi tillämpar löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag, dock senast 2021-04-11. Hör gärna av dig om du har frågor till Simon Lindberg på 073-351 27 99 eller simon.lindberg@clwork.se. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson

Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback

Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback

Angelica Carlsson

Helena Lundqvist Cabrera

Sammanfattning

Besöksadress

Stigaregatan 7, Falun
None

Postadress

Stigaregatan 7
Falun, 79160

Liknande jobb


People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024